4. Koulutuksen rakenne, sisällöt ja toteutus

Val­men­nuk­sen ra­ken­ne pe­rus­tuu läh­tö­ti­lan­teen ar­vi­oin­nil­le, val­men­nuk­sen ai­ka­na va­li­tul­le ta­val­le vai­kut­taa oppi­lai­tok­sen ke­hit­tä­mis­suun­taan eli in­ter­ven­ti­ol­le ja lop­pu­ti­lan­teen ar­vi­oin­nil­le.

En­nen en­sim­mäis­tä lähi­jak­soa osal­lis­tu­jat te­ke­vät en­nak­ko­teh­tä­vän. Se koos­tuu kun­kin omas­ta hen­ki­lö­koh­tai­ses­ta poh­din­nas­ta sekä työ­pa­rin yh­tei­ses­tä poh­din­nas­ta ja läh­tö­ti­lan­teen ar­vi­oin­nis­ta. En­nen tois­ta lähi­jak­soa osal­lis­tu­jat ke­rää­vät ar­vi­o­ni­ti­pa­lau­tet­ta oppi­lai­tok­sen ti­lan­tees­ta ja toi­vo­tus­ta ke­hit­tä­mis­suun­nas­ta omas­sa työ­yh­tei­sös­sään. Val­men­nuk­sen lo­puk­si ar­vi­oi­daan, mi­ten ase­tet­tu­ja ta­voit­tei­ta on on­nis­tut­tu saa­vut­ta­maan.

Vas­tuul­lis­ta joh­ta­mis­ta - yh­des­sä!Opas val­men­nuk­seen osal­lis­tu­vil­le19.6.2019